ردپا1
23 فروردین 1401
ارسال شده توسط واحد پشتیبانی سایت ردپا
42 بازدید
سکوی اول خودشناسی
مدرس:سرکارخانم دکتر راهله معین
زمان :8و9 فروردین
ساعت:15:30 الی 17
مشاهده دوره
ساعت:15:30 الی 17
سکوی سوم خلاقیت
مدرس:جناب آقای دکتر امین ابوعطا
زمان :14 و 15 فروردین
ساعت:15:30 الی 17
مشاهده دوره
ساعت:15:30 الی 17
سکوی پنجم بوم کسب و کار
مدرس:جناب آقای دکتر امین ابوعطا
مدرس:سرکار خانم دکتر اکبرزاده
مدرس:سرکار خانم دکتر اکبرزاده
زمان :18و19 فروردین
ساعت:15:30 الی 17
مشاهده دوره
ساعت:15:30 الی 17
دوره های ویژه دانش آموزان
سکوی هفتم بوم کسب و کار با رویکرد کارآفرینی اجتماعی
مدرس:آقای دکتر امین ابوعطا
زمان :23 و 24 فروردین
ساعت:15:30 الی 17
مشاهده دوره
ساعت:15:30 الی 17
سکوی دوم مسئله بینی و مشاهده گری
مدرس:آقای دکتر ابراهیم زرگران
زمان :10 و 11 فروردین
ساعت:15:30 الی 17
مشاهده دوره
ساعت:15:30 الی 17
سکوی چهارم راهکاریابی و روش حل مسئله
مدرس:آقای دکتر ابراهیم زرگران
زمان :16 و 17 فروردین
ساعت:15:30 الی 17
مشاهده دوره
ساعت:15:30 الی 17
سکوی ششم مهارت ارتباط موثر
مدرس:جناب آقای دکتر امین ابوعطا
زمان :21 و 22 فروردین
ساعت:15:30 الی 17
مشاهده دوره
ساعت:15:30 الی 17
نظرات برخی از ردپائی ها
اراده آهنین های پروژه ردپا
علیرغم اینکه مدیر هنرستان موضوع ردپا را یک موقعیت یادگیری برای درس هویت اجتماعی که من تدریس می کردم عنوان کرده بودند ولی پایان کار مبهم بود و باور نداشتم بتوان در کلاسهای غیرحضوری کار خاصی انجام داد اما به یاد آوردن خاطرات خوب پروژه های قبلی هنرستان مثل جشنواره هویت من و منشور زندگی بهم انگیزه داد که به جمع مربیان ردپا بپیوندم. ردپا به خوبی توانست مفهوم جامعه و جامعه پذیر بودن را در وجود بچه ها نهادینه کند و خدا را شاکرم که با کمک هم توانستیم نوجوانانی را تربیت کنیم که نه تنها دیگر آن آدم متوقع و منفعل قبلی نیستند بلکه سطح تاب آوری ، خودباوری و کنشگری اجتماعی ایشان بسیار بالا رفته است و ای کاش بتوانیم تمام درس ها را در زندگی دانش آموزان کاربردی کنیم.

فرانک امانی
مربی ردپاردپای ما اثر 5 گام هدفمند در یک سفر ماجراجویانه بود گام اول مشاهده هوشمندانه در شهر و مشکلات آن، گام دوم جایگزینی مسئولیت پذیری به جای شکایت و طلبکاری گام سوم مساله بینی و مساله یابی و مسائل را ریشه یابی کردندو در گام بچهارم مهارت ارتباط موثر و کارگروهی و تیم سازی را تجربه نمودند در گام پنجم برای حل مسائل ، ایده های خلاقانه دادند و در تیم خوب شنیدن ، هم اندیشی و سعه صدر را آموختند، در گام ششم ایده های خود را بر روی بوم کسب و کار آوردند و یاد گرفتند هر ایده ای قابل اجرا نیست و اما در گام هفتم پرزنت و دفاع از ایده های خود را تجربه کردند. در کل میتوان گفت بچه ها در ردپا یک دوره تکاملی از رشد خود را طی نمودند و توانمندیهای خود را به معرض نمایش گذاشتند

مسعود ایرانپور
مربی ردپاحامیان پروژه ردپا






قبلی
بعدی

احمد رضا ضیائی
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 استان اصفهان

میترا طحان
مدیر هنرستان فنی و حرفه ای نوائی

مریم ژاله
رئیس اداره مشاوره و آسیب های اجتماعی

فاطمه اکبرزاده
مدیر خانه جوان شهرداری اصفهان


رحیم زرافشان
مدیر هنرستان فنی ماندگار ابوذر


اسما نکوئی
رئیس اداره شهر دوستدار کودک
اساتید پروژه ردپا


دکتر محسن طاهری
آینده پژوه - عضو هیات علمی دانشگاه


مهندس حمید صلواتی
منتور کسب و کارهاهای دیجیتالی



دکتر فاطمه اکبرزاده
مدیر خانه جوان شهرداری اصفهان


دکتر ابراهیم زرگران
منتور کسب و کار


دکتر امین ابوعطا
مدیر مدرسه کسب و کار نوآفرینان امین


دکتر راهله معین
روانشناس و استاد دانشگاه
مشاورین پروژه ردپا


مصطفی دهقان
مشاور پویش شهر و شهروندی


شیما شاهین فر
مشاور پویش پسماند


الهام یوسفی
مشاور پویش آموزش هزاره سوم


سمیه یخچالی
مشاور پویش کودکان کار


فردیس هاشم زاده
مشاور پویش نوجوان سالم


منصوره معین الدینی
مشاور پویش زنان و توسعه
سرمربی ها ,مربی ها و پشتیبانی فنی پروژه ردپا
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
ثبت نام در دومین رویداد ردپا
پسوند تصویر jpg یاjpeg توصیه می شود پسوند فایل صوت mp3 یاm4a یا aac توصیه...
دیدگاهتان را بنویسید